İYİLEŞTİRMELER
ANKET SİSTEMİ
DIŞ PAYDAŞ VİZYON, MİSYON, EĞİTİM AMAÇLARI VE PROGRAM ÇIKTILARI DEĞERLENDİRME ANKETİ
Aşağıdaki dış paydaşlarımızdan hangisine mensupsunuz?
Mezun öğrenci
Akademisyen (Diğer Üniversitelerde)
Sağlık İl Müdürlükleri
Hastane/Sağlık ocağı
Ecza Deposu
Eczane
İlaç Sanayi
Belediye
Özel veteriner kliniği
Kalite ve akreditasyon Derneği
Sivil Toplum Kuruluşu
TEKNOKENT
Doğu Anadolu Yüksek Teknoloji Araştırma ve Geliştirme Merkezi
Meslek Örgütleri (Tabib, Eczacı, Veteriner Hekim, Hemşire Odaları)
Millî Eğitim Bakanlığı
Diğer Enstitüler
Diğer
Enstitümüzün belirlediği vizyon aşağıda yazıldığı gibidir. Sağlık bilimleri alanında ulusal ve uluslararası düzeyde saygı uyandıran, bilimsel düşünceyi ön planda tutan, bilime ve teknolojiye katkıda bulunabilecek çağa uygun mesleki bilgiyle donatılmış, donanımlı, küresel dünyaya uyum sağlayabilen, ülkesini ve üniversitesini daima ileriye taşıma gayreti içinde olan bilim insanı ve uzman yetiştiren öncü bir kurum olmak.
Kesinlikle katılıyorum
Katılıyorum
Kısmen katılıyorum
Katılmıyorum
Enstitümüzün belirlediği misyon aşağıda yazıldığı gibidir. Ulusal ve Uluslararası düzeyde bilime katkı yapacak, girişimci, yenilikçi, özgüvene sahip, cesur, sorgulayan, evrensel bilgiye açık, bağımsız ve yaratıcı düşünen, çağdaş ve bilimsel düşünceye sahip, alanında yetkin bilim insanı ve uzmanlar yetiştirmek.
Kesinlikle katılıyorum
Katılıyorum
Kısmen katılıyorum
Katılmıyorum
Sağlık Bilimleri Enstitüsü için belirlenen eğitim programı amaçlarının uygunluğunu değerlendiriniz.
Kesinlikle katılıyorum
Katılıyorum
Kısmen katılıyorum
Katılmıyorum
Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilir.
Kesinlikle katılıyorum
Katılıyorum
Kısmen katılıyorum
Katılmıyorum
Alanındaki yeni bilgileri sistematik bir yaklaşımla değerlendirebilir ve kullanabilir
Kesinlikle katılıyorum
Katılıyorum
Kısmen katılıyorum
Katılmıyorum
Alanında özümsedikleri bilgiyi, problem çözme ve/veya uygulama becerilerini, disiplinler arası çalışmalarda kullanabilir.
Kesinlikle katılıyorum
Katılıyorum
Kısmen katılıyorum
Katılmıyorum
Alanına yenilik getiren, yeni bir düşünce, yöntem, tasarım ve/veya uygulama geliştirebilir.
Kesinlikle katılıyorum
Katılıyorum
Kısmen katılıyorum
Katılmıyorum
Alanı ile ilgili uzmanlık gerektiren bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilir
Kesinlikle katılıyorum
Katılıyorum
Kısmen katılıyorum
Katılmıyorum
Alanı ile ilgili en az bir bilimsel makaleyi ulusal ve/veya uluslararası hakemli dergilerde yayınlayarak bilginin sınırlarını genişletebilir
Kesinlikle katılıyorum
Katılıyorum
Kısmen katılıyorum
Katılmıyorum
Alanı ile ilgili çalışmalarda araştırma yöntemlerini kullanabilmede üst düzey beceriler kazanır.
Kesinlikle katılıyorum
Katılıyorum
Kısmen katılıyorum
Katılmıyorum
Uzman kişiler ile alanındaki konuların tartışılmasında özgün görüşlerini savunabilir ve alanındaki yetkinliğini gösteren etkili bir iletişim kurabilir.
Kesinlikle katılıyorum
Katılıyorum
Kısmen katılıyorum
Katılmıyorum
Alanındaki bilimsel, teknolojik, sosyal veya kültürel ilerlemeleri tanıtarak, yaşadığı toplumun bilgi toplumu olma ve bunu sürdürebilme sürecine katkıda bulunabilir
Kesinlikle katılıyorum
Katılıyorum
Kısmen katılıyorum
Katılmıyorum
Alanı ile ilgili konularda karşılaşılan toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik sorunların çözümüne katkıda bulunabilir.
Kesinlikle katılıyorum
Katılıyorum
Kısmen katılıyorum
Katılmıyorum
Alanının ilişkili olduğu disiplinler arası etkileşimi kavrayabilme; yeni ve karmaşık fikirleri analiz edebilir ve çözüm üretebilir.
Kesinlikle katılıyorum
Katılıyorum
Kısmen katılıyorum
Katılmıyorum
Alanı ile ilgili sorunların çözümlenmesini gerektiren ortamlarda liderlik yapabilir
Kesinlikle katılıyorum
Katılıyorum
Kısmen katılıyorum
Katılmıyorum
Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B2 Genel Düzeyinde kullanarak sözlü ve yazılı iletişim kurabilir.
Kesinlikle katılıyorum
Katılıyorum
Kısmen katılıyorum
Katılmıyorum
Alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini ileri düzeyde kullanabilir
Kesinlikle katılıyorum
Katılıyorum
Kısmen katılıyorum
Katılmıyorum
Yaratıcı ve eleştirel düşünme, sorun çözme ve karar verme gibi üst düzey zihinsel süreçleri kullanarak alanı ile ilgili yeni düşünce ve yöntemler geliştirebilir
Kesinlikle katılıyorum
Katılıyorum
Kısmen katılıyorum
Katılmıyorum
Selçuk Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsünün lisansüstü eğitimde en güçlü 3 yönü nedir?
Selçuk Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsünün lisansüstü eğitiminin geliştirilmesi gereken 3 yönü nedir?
Cinsiyetiniz:
Erkek
Kadın
Yaşınız:
Mesleğiniz:
Çalışma yılınız:
Çalıştığınız kurum
Yanıtları Gönder
Selçuk Üniversitesi Bilgi İşlem Daire Başkanlığı © 2023